دانلود آهنگ آرمین زارعی دوست دارم
پایگاه تفریحی گوگولی94

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی دوست دارم

هم اکنون ترانه دوست دارم با صدای زیبای آرمین زارعی

Exclusive Song: Armin Zarei – Dooset Daram gwe دانلود آهنگ آرمین زارعی دوست دارم

عجیب شدیم بهم وابسته جدا نکردنی با هم چفت♩♬
تو فقط بخند که خنده میاد به این صورت با مزه
بیا نزدیک و بغلم کن میدونی که تورو بلدم چون♩♬تنقد تو خوشگلی و نابی که قلبم میزنه تو بدنم تند
من خوب میشم باهات هر روز پیشم باش خط عشق رو قلبم موند

انقد همه چی باهات تکمیله که همه زندگیمو بستم روت♩♬
دیدی گفتم تورو حتما میگیرم دیگه دوستامو کمتر میبینم
جلو روت میگم دوست دارم از این لحظه حتما یه عکسم میگیرم♩♬
دوست دارم ببین با تو چقدر خوبه حالم
دوست دارم من تو و این رابطمو حس خوب بهش دارم♩♬
آره من دوست دارم باید بگذره شب و روزت با من من
دوست دارم تو فقط حق داری زل بزنی تو چشما من♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

آرمین زارعی دوست دارم

موزیک پلیر

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

 


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: